Meloakar oğlum 17 aylık haftaya doğumum var oda erkek. Yetememe duygusu, hormonlardan kaynaklı sıfır tahammül sonrasında suçluluk hissi acaba neler yaşayacağım derken istemsiz akan gözyaşları fln yuvarlanıp gidiyorum 🥹 Ama biliyorum ki bunların hepsi geçecek ve ben iyiki diyeceğim ilk etapta zorluk çekeceğiz ama sonrasının çok güzel olduğunu bilmek bile yetiyor 🌸 hayırlı olsun rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻