Heisenberg RdvnMlkn Nefes almak kadar normal. Bel ağrısı çekmeyen bizden değildir😂 23+2'den bol ağrılı selamlar👋🏻☺️
Tubademir85 22+1 den slmlar, çok yorulduğum zamanlarda hafif agrılarım oluyor onun dısında iyim Elhamdülillah