Fundaaaa46 evet siz son adet bitisinizi ciddiye alın ben normalde 37. Haftada doktora gittim bebek 37 haftalık dedi 38. Haftadaki muyanede yine bebek 37 haftalık dedi bu sefer dedim e hiç mi gelismedi o zaman dedim birşey demedi 39. Haftada gittim yine bebek 37 haftalık dedi bebeğin boyu kilosu yerinde ama her hafta 37 diyor doktor daha sonra 39+5 de sancilandim o gün ultrasonda 39+1 çıktım yani hiç bir sonuç met değildi doğum kagidima da 39 haftalık doğum yazıldı yani siz hazırlıklı olun her zaman doktor ultrason tahmini sonuç veriyor yanılma payı oluyor demişti