Flora34
Arkadaşlar sakaryada bilge hastanesinde doğum yapan yada doğum yapan tanıdığı olan var mı. Doğum fiyatı olarak bana uygun geliyor adatıp 2700 olmuş çok fazla. Ama bilge hastanesinin şartları ve ebeleri nasıl bilmiyorum. Fikri olan varsa sevinirim