Beyazmelekkk kısacası izne ayrıldığınız andan itibaren 16 hafta ücretli izine ayrılmış oluyorsunuz. Komisyon 40ta doğum yaptığınızı farzederek 5 hafta doğum sonrasına aktarılır diyor. Yani doğum yaptığınız tarihin bi önemi yok 37de ayrıldıysanız ayrıldığınız günden itibaren 16 haftalık ücretli izniniz başlamış oluyor. Çalıştığınız kurumun komisyonunu ararsanız daha net bilgi verirler