Ervazengin01 10 dakka içerisinde uyuştu, doğumdan bir süre sonra 4,5 saat sonrasında tamamen geçmişti uyuşması.. ve hiç bel ağrısı fln olmadı bende.. doğumda. Sonra dinlendim hep eğilip çok kalkmadim rahat gecirmen gerekiyor birde yapıya bağlı belki bilmiyorum.. bazen bel ağrısı oluyor diyolar 1 sene oldu doğum yapalı simdilk birşeyim olmadı, birdahaki dogumuma tekrar vurdurmayi düşünüyorum