Ervazengin01 ilk doğumumu bu şekilde yaptım , evet dinlenmeniz için güzel oluyor 2 saat falan hiç sancı hissetmeden yattım dinlendim:D onun dışında hep yürüyerek pilates topu ile karşıladım sancıları. Bu arada suni sancı ile oldu. Benim ıkınmamda sıkıntı olmadı , hissetmeme gibi bir durum hiç olmadı. Doğum haneye girdikten 7 dakika sonra kucağımdaydı :D Sonrasındada belden ağrım olmadı. Tabi kişiden kişiye değişir bütün bunlar. Şimdi ikinciye hamileyim yine isterim epidural :)