İlk doğumum çok erken gerceklestıgı ıcın nasıl oluyor bılmıyorum, doğum yapacağım gun kan falan alındı benden zaten aynı gün doğuma alındım, suan doktorum 24 ünde alalım bebegı dedı üstünde durmadık bende olur dedım ama nasıl olur doktor verdıgı günü unutur mu? bellı zaman sonra anestezıyle mu görüşüyoruz kan falan mı verıyoruz yoksa doğum olacağı gün mü verıyoruz ben pek anlamadım açıkçası. Hazıranda serklaj olmustum 4 gun sonra alıcam serklaja senı anestezıyle gorus dedı o sekılde kan falan verdım serklaj günü yatısım oldu. Sezeryanda nasıl oluyor doktor 24 u dediyse gününde degısıklık yaparmı? suan 34+6 yım