Eslem2112 Karanfil_ normal canjm adet sancisi bile cekiosun ama gelen giden olmuyor benimkiler hep öyleydi adeti bekliodum oldum olacam diodum günüm gecjnce test yapiodum ve öyle ogreniyordum
Karanfil_ Denizdru çok teşekkürler Allah razı olsun bi kürtajım vardı bayadır bekliyordum bu pozitifliği çok şükür 🤲🏻🙈
iremykk Pozitif ♥ Benımde adete 4 gün kala test böyleydi 1 hafta kadar bekledim. Sabrettim evde koyulasmasini takip ettim çizginin, öyle kan verdimm erken öğrenince çok stresli oluyor 🤭