SuAte ben denk gelmedim ama yanlış bilgi bence. Hamile kalmadan önce de kaldıktan sonra da her gün bir bardak içmeye özen gösteriyorum. İçindeki probiyotik ve faydalı bakteriler hem anneye hem bebeğe çok yararlı. Hazırlarını hiç tüketmedim içinde katkı var mıdır bilmiyorum ama ben 2 günde bir kendim mayalayıp içiyorum