gerekirse kendinizden kısın ama detaylıya girin gerçekten burda bazı insanlar girsen ne olacak aldıracak mısın sanki gerek yok bir sorun varsa Allahtan diyip hiçbir testi önermiyorlar saçmalıktan ibaret bu insanlar. detaylıda önüne geçebileceğiniz çoğu şeyi görebiliyor doktorlar doğmadan sağlığına kavuşsun diye. mutlaka gidin evladınız o sizin inanın hepimizin dünya kadar borcu var şu zamanda geçinmek hiç kolay değil ama evlat için biraz dişimizi sıkmamız gerekiyor