Mel54 estagfurullah asla yanlış anlaşılacak bır durum yok ortada, ben serkajlıyım ve bebegım dikişle duruyor karnımda. Doktorum ızne ayrılacağı için doğumumu yaptırıp öyle gıdecek çünkü bebegım her an gelebılır sancım vs olması durumunda dikişler açılıp rahım ağzıma zarar verır ılerıde yenıden anne olma durumumu etkıleyebılır. Bı bebegım 33 haftalık doğdu vefat etti suan bı çocuğum yok o yüzden doktorum rıske görmeden 37 den sonra saglıkla bebegı doğurtmak ıstıyor