Miniklerinannesiyim şimdi ben bebek odasını mecburen bizim yatak odasına kurmak zorunda kaldım, bir odamız var müsait ama ısı yalıtımı çok kötü, çok soğuk oluyor, haliyle yatak odasına düşündüm her şeyi.. giysi dolabı/bebek bezi vs her şeyi
Biz çıkamayacağımız için 😅 mecburen onu salona göndermek durumunda kalabilirim, biz salona gidersek, bebeği yatırmak istediğimde gene odaya gireceğim, gene uyanacak zaten 🥲
Odalarımızda maşallah avuç içi kadar zaten 😅 adım atacak yer yoktu, eşyalarla iyice havada yürüyecek hale geldik 😂