aycatutall6121 ya bende de durum aynı 29+2 yim şuan doktor bebeğin eşi aşağıda bebekde baş aşağı duruyo dedi bu zamana kadar normaldi ama anlamadım niye oldu şaşırdım. 3 hafta sonra tekrar çağırdı ağır iş yapma dinlen çıkıyor genelde yukarı çok karşılaşıyoruz böyle durumla dedi kanama yapabilir dedi ama bende bi endişelendim sizin doktorunuz başka bilgi verdimi acaba size bu konuyla alakalı , çünkü doktorun açıklaması bizi çok tatmin etmedi açıkçası.