BenimBalBidigim ben normalde toplum baskılarına pek boyun eğmem ama lohusa psikoloji ile ilk 17 gün bebeğim doymadığı halde mama vermeme konusunda direndim, özellikle kayinvalidemin çenesinden çekindim ama malesef bebeğim bu sebeple sarılığı atamadı, 17. Gün gecesi uzamış sarılık sebebi ile bir gece hastanede fototerapi aldı. Sonrasında mama + meme ilerledik, şimdi 3,5 aylık aynı şekilde devam ediyorum, çok şükür bir sıkıntımız yok kilo alımı gelişimi gayet yerinde. Tabi doktorunuzun yönlendirmesi de önemli, kilo alımına v.s. göre karar veriliyor mama başlanıp başlamama konusuna, doktorunuza mutlaka sorun. Ama demek istediğim mama zehir değil, hem anne sütü hem mama ilerleyebilirsiniz, ilk iki ay meme reddi olmaması için kaşık biberon kullandım ben tavsiye ederim mama verme durumunda kalirsanız, sonrasında da comotomo yavaş akışlı biberon kullandık, arkadaşım tavsiye etmişti, gerçekten akışı çok yavaş, gaz yapmıyor, meme reddi yapmıyor.