Kızlar Selam 17. Haftamda sigarayı bıraktım biraz geç oldu ama inşallah bebeğime zarar vermemişimdir 😔
Benim gibi geç bırakıp yinede bebeğinde sıkıntı olan oldumu. Bi yandan bıraktığım için vicdanım rahatken bir yandan da geçmiş haftalar için üzülüyorum sizde durumlar nasıl lütfen yorumlara yazar mısınız ?