nurssmom Kızlar geçen ay ovulasyon testi aldım ve kullandım. Bu ayda aldım ama yaparken hem çok strese giriyorum hem iş saatlerimden dolayı yapamıyorum bişeyler içmeden duramıyorum iş yerinde. Adetim biteli 1 hafta oldu geçen ay 19. Gün yumurtlama yaşadım oda çok net çıkmamıştı ama sizce bi kaç gün sonra yapmaya başlasam olur mu.
minikbebegim06 nurssmom adetiniz bittiği günden itibaren hergün 14.00 ve sonrasında aynı saatlerde ve testten 1 saat öncesinde sıvı alımını kesip ya da azaltıp yaparsanız doğru sonuç alırsınız ben çalışırken işten gelme saatime göre ayarlanmıştım çıkarken sıvı almayı kesiyordum eve gelene kadar 1 saat geçmiş oluyordu gelince testi yapıyordum her akşam 17.00 18.00 gibi
adatuna nurssmom regl bittikten sonra başlayın ama öyle strese gerek yok ben 1 saat önce sıvı tüketmedim sadece 1 saatte dayanılır bence 😂😂😂 öğlen yapıyordum araya 1 saat kala. Öğle arasına çıkıncda direkt test yapıp kahvemi içiyordum
nurssmom minikbebegim06 evet geçen ay yaptım zaten ama şuan çok geç yatıyorum öğlene doğru uyuyorum ilk idrarla olmuyor sonrasında kahvaltı ediyorum işe gidiyorum saat 10.30 gibi geliyorum sıvı almak zorunda kalıyorum maalesef şuan yapamıyorum o yüzden
nurssmom adatuna ya benim geçen ay testlerimde çok koyuluk olmadan çatlama oldu ya ben su falan içtim yada tuvalete çıktım diye düşündüm 🤣 olgunlaşmamışta olabilir tabi ama. İnsanlarınkine bakıyorum kan gibi koyu benimki pembe pembe 🤣 o yüzden kesin 2 saat tutarsam kendimi yapayım diye düşünüyorum ucuz bişey değil çünkü ama olur diyorsanız 1 saatlik olur ya 🤣 ya soğuk algınlığı yaşıyorum iş yerinde klimalar açık dilim damağım kuruyor dayanamıyorum kaç gündür tam diyorum tutayım kendimi çıkıyor aklımdan 🤣
adatuna nurssmom kız 1 saatte dayanılır 😂 ben hep 1 saat bekledim arada da bi iki yudum su aldım. Bu arada koyulaşma olmuyorsa bence doktora bi git
nurssmom adatuna bir saat dayanırım tabiki ya iki saat diye yapmıyordum 🤣ya aslında bu ay dr gel demişti ama çok üstelemek istemiyorum çok istedik 2 gebeliğimde kötü sonuçlandı bakalım bu ayda denicem olmazda bi dahaki ay gidicem inşallah. Bu ay 4. Ayım bunuda kendi başımıza deneyelim 😬🤣
nurssmom adatuna  bu ay daha erken başladı koyulaşma geçen ay 16,17 gün sonra koyulaşma başlamıştı bugün 12. Gün 🥰
adatuna nurssmom her ay farklı oluyor bu ay benim geç yumurtlama olmuştu mesela 25.gün çift çizgiyi görmüştüm her ay değişik :)
nurssmom adatuna aaa şaşırtıcı bişey merak ediyorum biliyomusunuz geç yumurtlamanın bi zararı oluyor mu sorun yaratıyor mu
adatuna nurssmom ben de 2 gebeliğimde de yumurtlama takip ettim ilk defa başıma geldi. Yani sağlıksal bir sorun yok sadece regl gününüzü öteliyor. Önceki gebeliğimde 6 gün varken 48 ile öğrenmiştim bunda 5 gün gecikmede 25 ile öğrendim
october adatuna buldum seni soru soracağım 😀 ilk hamileliğinde erken döllenme mi oldu acaba? 6 gün kala 48 yüksek bir değer çünkü yumurtlama normal miydi erken mi olmuştu o ay
nurssmom adatuna ya o yüzden biraz stres yapmıştım geç oluyorsa sıkıntı oluyor mu hamileliği engelliyor mu diye ama çok mutlu oldum sağlıkla kucağınıza alın❤️
nurssmom adatuna ya bilmiyorum iki gebeliğimde tam vazgeçtiğim aman umursamıyorum dediğim zaman oldu ben inananan tarafım 🤣