Mirareyhn Gebelikte antibiyotik kullanan var mı acaba 31+4 deyim idrar yolu enfeksiyonu oldum ciddi şekilde aksef 500 verdi hoca ama tedirginim 3 tane içtim bıraksam mı acaba diyorum bilgi verir misiniz rica etsem
Nhrr Mirareyhn 5 gün 8 saate bir damardan antibiyotik aldım hastahanede yatarak. Doktorunuzu dinleyin enfeksiyonun geçmemesi daha kötü.
Pamuk Mirareyhn 33. Haftada IDRAR YOLU ENFEKSİYONUNUN kesemi delmesi ile erken doğum yaptım.Bebegim 20 gün küvözde kaldı.Bilginize…
myavocado Mirareyhn doktorunuzun verdiği antibiyotik gebelikte kullanılmasında sakınca olmayan gruptandır muhakkak. Enfeksiyonun ise bebeğe zararı daha vahim olur, doktorun uygun gördüğü ilacı kafanıza göre bırakmayın derim
Busehhg Mirareyhn canım enfeksiyonun ileri seviyedeyse kullanman lazım bende 32 haftalık hamileyim hamileliğim boyuncada 2 kutu antibiyotik bitirmişimdir nerdeyse yani doktor lazım olmadıkça yazmaz zaten düzenli kullanmaya çalışın ki hemen geçsin enfeksiyonunuz
Huzurluve Tedirgin olmayın Dr. Nasıl dediyse aynen kullanabilirsiniz Aksef 500 kullandım soğuk algınlığı gecmeyince Dr verdi Ben de 5 defa içtim enfeksiyon gitmişti bı testi tekrarlayın bittiyse bırakırsınız ( winsef 400 mg fi enfeksiyon için kullandihim)
Mirareyhn Huzurluve Açıkçası benim korkum bebekle alakalı antibiyotik bir sıkıntı yaratır mı herhangi bir anormallik olur mu bebekte diye korkuyorum eşimde psikolojik baskı yapıyor bırak sakat olur diye
Mirareyhn Nhrr Açıkçası benim korkum bebekle alakalı antibiyotik bir sıkıntı yaratır mı herhangi bir anormallik olur mu bebekte diye korkuyorum eşimde psikolojik baskı yapıyor bırak sakat olur diye
Goncakoc Bende grip burun akıntısı öksürük vardı kana ve idrara baktı enfeksiyon vardı ve antibiyotik verdi doktorum o zamanlar 5 aylık falan hamileydim kullandım bişey olmadı yani şu ara yine hastayım 9.ayındayım burun akıntısı boğaz ağrım var sadece soğuk algınlığı için ilaç verdi bol bol gargara yap nane limon iç falan dedi ateş öksürük yoksa antibiyotiğe gerek yok dedi
Mirareyhn Goncakoc Açıkçası benim korkum bebekle alakalı antibiyotik bir sıkıntı yaratır mı herhangi bir anormallik olur mu bebekte diye korkuyorum eşimde psikolojik baskı yapıyor bırak sakat olur diye
Mirareyhn Pamuk Açıkçası benim korkum bebekle alakalı antibiyotik bir sıkıntı yaratır mı herhangi bir anormallik olur mu bebekte diye korkuyorum eşimde psikolojik baskı yapıyor bırak sakat olur diye
rumrum123 bende nerdeyse bir aylık hamileyken soğuk algınlığı sebebiyle kullanmıştım, enfeksiyon yayılırsa bebeğe daha çok zararı olduğu için kullanmak zorunda kaldım, doktorunuza güvenerek hareket edebilirsiniz ☺️
Mirareyhn rumrum123 Açıkçası benim korkum bebekle alakalı antibiyotik bir sıkıntı yaratır mı herhangi bir anormallik olur mu bebekte diye korkuyorum eşimde psikolojik baskı yapıyor bırak sakat olur diye
Mirareyhn myavocado Açıkçası benim korkum bebekle alakalı antibiyotik bir sıkıntı yaratır mı herhangi bir anormallik olur mu bebekte diye korkuyorum eşimde psikolojik baskı yapıyor bırak sakat olur diye
Huzurluve Mirareyhn enfeksiyon daha tehlikeli erken doğum Allah korusun İlk 3 ay antibiyotik önerilmiyor Genelde 5 ilaç geçiriyor enfeksiyonu bı idrar testti ile bırakırsınız içini de rahat eder
Pamuk Mirareyhn 14 kutu antibiyotik kullandım hamileyken.Bu hurafelere inanmayın.Gunumuzde bir çok anne antibiyotik kullanmak zorunda kalıyor.Anomaliler genetiktir.
Nhrr Mirareyhn hiç alakası yok. Eşinize söyleyin eğer kullanmazsam bebek erken doğabilir enfeksiyondan diye.
1aleyna_ Mirareyhn kaçtı enfeksiyon değeriniz benimde yüksek lökosit 150 yassı epitel 280 lerde doktorum fitil verdi 7 günlük ama akıntı inanılmaz bel ağrısı yaşıyorum
Paronayanne Mirareyhn canım enfeksiyon antibiyotikten daha tehlikeli. Kesinlikle kullan. Ben 2 hafta hastanede yattım ve her gün antibiyotik verildi. Doğum yaptım emzirirken bile 3 antibiyotik verdiler. Dönüşümlü içiyordum
Bluebey Kafaniza gore kulllanmiyosunuz sonucta doktorunuz vermis gebelikte de antibiyotik kullanilabiliyo ve siz yarida kesince enfeksiyona bagisiklik kazanicaksiniz doktorunuzu dinleyin
Ustbusr Merhabalar bende 32 haftalık hamileyim bende de idrar enfeksiyonu çıktı doktor cefax antibiyotik verdi ama bende yeşil akıntı yaptı antibiyotik kullanımında normal mi acaba kontrolüme 5 gün var daha