Dilaraa0740 La_sumom Esra Ünala gitmeye başladım muayene 1050 liraydı soğukkanlı ilgili bir doktor Çarşamba gidecegimde bende sormak istiyorum fiyat söylerse tekrar yazarım
Goncakoc La_sumom ben taner beye gidiyorum doktorumdan memnunum doğum fiyatı şuan 22 bin tl aralık sonu ocak başı zam gelecek dediler bugün 37. Haftama girdim normal doğum istiyorum o yüzden zamlı fiyata denk gelebilir doğumum belli birşey yok şuan
Dilaraa0740 La_sumom en son gittiğimde 4+5 di adete göre 6 haftalık olması gerekiyordu bakalım Çarşamba kaç gorunucek merak ediyorum