Alya05 Bu test güvenilir mi ? Reglime 2 gün var yaptım negatif, erkenmi yaptım yoksa gebelik olsaydı pozitif görürmudüm
minikbebegim06 Alya05 artimed yanlış çıkarıyor diyeni çok gördüm ama bilemiyorum hiç kullanmadım o testi adete 6 7 gün kala prodoctor ile öğrendim
Cgdgd Alya05 yalanci pozitif cikarma orani yuksek. Sizde negatif cikmis, normal gebelik testlerinde gebe olsaniz bile hemen pozitif gormeniz vakit alabilir. Prodoctor erken gebelik testi daha dogru sonuc verir.
Bseldatgain Alya05 artımed te iki defa yalancı pozitif yaşadım. Hayallerimle oynadı. Prodictor da silik çizgi ile öğrendim canım
Alya05 minikbebegim06 açıkçası ne gebelik nede adet belirtim var ,adet belirtim olmadığı için bi bakayım dedim. Şuan elimde test yok hem iki gün var bakalım artık hayırlısı
Alya05 Cgdgd 2 günüm var ayın beşinde regl günüm. Normalde regl gününden bir iki gün öne kayırdı olmayınca bi bakayım dedim
Alya05 Bseldatgain o zaman pek te bel bağlamıyım bu teste bakalım 2 günüm var olmazsam başka testle alıp bakarım