Papatyaleylaaa Gyuli_ckimi iki düşük yaşadım o yüzden tedirginim amh da düşük olunca belki son şansımdır diyorum
Edatasdemir Allahın izniyle hepimiz iyi haberler alalım bende 8 haftalığım henüz görülmedi cuma randevu gideceğim herkesten güzel haberler alırız inşallah