Ayse2188 Kızlar merhaba.oncesinde folidoce kullaniyordum düşük yaptım şuan başka bı doktora gidiyorum o da folifem d verdi .günde bı tane dedi ancak ne kadar süre kullanılir bu folik asit gebelik planlamasında? Sürekli kullanmanın sakıncası var mıdır ?
Gcam08 Ayse2188 gebelik planlıysa 3 ay öncesinden başlanması gerekiyor ve gebelikte ilk 3 ay kullanılması gerekiyor. Allah korusun folikasit eksikliği anomalisi olabiliyor🙏🏻
Ayse2188 Gcam08 yaa çok teşekkür ederim .düşük yapmadan önce de kullanmistim doktor onda 3.ay.sonra bırak demişti bunlar 3 aylık periyotla kullanılıyor dedi emin olamadim