_Feslegennn__34 amphitrittee bat 8 aşiri bel ağrım var eğilemiyorum o derece ve kasıkta ağrı batma oluyor başka belirti yok test en son pazar günü yapmiştım adete 7 gün vardi erken yaptım galiba negatifti
Kokii Benim de 7 test yapmadım ama bugün kahverengi az akıntım gelmeye başladı inşallah yerleşmedir. Rabbim hepimize güzel haberler duyursun inşallah 🤲🏻🌸
Aslan003 Benim de 7 Aralık bugün aşırı kasık ağrım oldu sanki adetin ilk günü gibi. Zaman geçmiyor resmen adeti bekleyeceğim bakalım inşallah güzel sonuçlar alırız
Ceydktk Bat 10 benim hiç belirtim yok 3 aydır istiyoruz kendimi dinlememeye karar verdim hayal kırıklığı yaşıyorum yoksa 😅