Cinarbt merhaba, 35+4 olduk bugün. Bugun karnım ağrıyor biraz sanki enfeksiyon gibi ama genel olarak iyiyim . Ufak terek ağrılar ve şikayetlerim başladı. Gerçekten son zamanlar zorluyor sanırım. Doğum tarihimiz belli değil henüz, cumartesi çati kontrolüm var dogum konusucaz, çok heyecanliyim ☺️ en son 34. Hafta 2.400 du kilosu suan kac bilmiyorum. Sizin nasıl geciyor?