Smgeeeee Arkadaşlar merhaba normelde özele gitmek mecburiyetin deydim çalıştığım için ama ara ara şehir hastanesine gitmeye çalıştım doğumumu (Bursa) şehir hastanesin de yapmak istiyorum ama bir tanıdığım ilgilenmezler gibi birşey dedi doğum u yapamaz mıyım
Merveeildeniz Smgeeeee normal doğum istiyorsanız zaten nöbetçi doktor mecbur bakıyor hiç sıkmayın kendinizi ama giderken yanınızda tüm ultrason fotoğrafları ve evraklarınızı götürün. Daha önce 1 2 kez gittiyseniz şehir hastanesine kaydınız varsa randevu bulamıyorum bahanesiyle devam edebilirsiniz