yeni_anne2 eğer uzun soluklu bir birikim yapacaksanız 24 ayar saf gram altın alın derim bakın 22 ayar demiyorum 24 ayar ambalajlı oluyor saf altın diye geçiyor asla değer kaybetmiyor diğer yuvarlak gramlardan alırsanız illaki alış satışta fark oluyor ama kenarda dursun ihtiyaç olursa bozdururum diyorsanız Ajda bilezik alabilirsiniz hem çok şık hem de pek değer kaybetmiyor ben altın takmayı hiç sevmem ama benim bile hoşuma gidiyor akdalar ben de birikim için aldığımda Ajda alıyorum