İyi akşamlar kızlar 2019 yılında serklaja rağmen 26 haftalık erken doğumum oldu ikiz gebelikti. Şuan tekrar hamileyim 17 haftalığim her hafta vajinal muayeneye oluyorum serklajsizim bu kadar sık muayenenin zarar olur mu sizce ? Vajinal muayene olmak zorundayim malesef. 9. Haftada beri her hafta doktor kontrolüne gidiyorum var mı benim gibi sürekli muayene olan ???