ilayblc merhaba, benimde 6. Haftada başladı ve bol kanamalı geçiyor hamileliğim. Maalesef bazı kadınların böyle oluyormuş. 21. Haftadayım şuan. Doktor daha yeni yarım saatlik yürüyüşlere izin verdi. İlaçlarını düzenli kullan. Önemli olan kabız olmamak dedi hep doktorum. Duphalac verdi her sabah içiyordum. Bir de kuru kayısı ve ılık su iyi geldi bana. Sağ salim kucağımıza alıcaz inşallah.