Meryemld Doktora söyledim kasıklarımda sızıltı var diye. Büyük ihtimalle bebek tutunmuş lakin spazmlar onu rahme düşmeye izin vermiyor dedi. Onun için popodan fitil önerdi. Utandim detayli sormaya ya… fitili popoya koyunca ne kadar itmek gerekirki????
october Meryemld ben hayatımda bu kadar saçma bi şey duymadım. progestan fitil sanırım ama ilk olarak rahme tutunmasına izin vermiyor nasıl bi tabir, ikinci olarak popo ne alaka?
Fatmaacylnn Meryemld ilk defa böyle bir şey duydum popodan koymakta çok garip geldi bana vajinal koyulması daha mantıklı gibi bence başka bi doktora sorsanız daha iyi gibi geldi yanlış yöndirme yapmayalım 💕
minikbebegim06 Meryemld bence farklı bir doktora gidip birde onla görüşün erkeklerde sertleşme sorunu için kullanıldığı gebe kadınlarda kullanimla ilgili bir çalışma olmadığı yazıyor internetten baktığımda
Meltemanneolsun minikbebegim06 kullanılıyormuş ya bağırsak sorunu ile oluşan karın agrilarinda veriliyormuş gebelikte safra kesesi böbrek ağrılarında da
Meryemld minikbebegim06 hamile diyilim bu ay ilk kez çatlamam gerçekleşti. O günden beri kasıklarımda sızıltı var. Şimdj bu fitili kullandım üzerinden beş dakika geçti ağrı 50 kat arttı
Senaserhan Ben endol kullandım kasılmayı önlesin diye öyle bişey mi acaba bu ilaç sadece ilacın makata girmesi yeterli bağırsak hareketleri ile yukarı çıkar zaten çok itmeyin canınınz yanmasın