Kızlar merhabalar tekrardan buralara düştüm💝
Bugün hastaneye gittim yaklaşık 3 hafta 6 günlük gebeliğim olduğunu öğrendim. Keseyi gördük henüz bebeği göremedik onun normal olduğunu biliyorum ama doktorum düşük riskim olduğunu söyledi pek de iç açıcı konuşmadı açıkçası bi tık moralim bozuldu. Kese biraz sıkıntılı bi yere tutunmuş bebek hala tutunmaya çalışıyor dedi kesinlikle yerinden kalkma 1 hafta sonra tekrar gel progestan kullan sabah akşam dedi. Benim gibi olan bebeği tutunan olumlu yönde gebeliği ilerleyen oldu mu bu durumda riski atlatan var mı acaba