Yarenn24 Kızlar 30 haftalık gebeyim ilk gebeliğim ve o kadar zor geçiyor ki psikolojik olarak kendimi berbat hissediyorum omuz ağrılarımdan geceleri uyku uyuyamıyorum 2 saatlik uykuyla duruyorum iyice tahammülsüzleştim magnezyum kullanıyorum parol içiyorum bi etkisi yok sinirlendim oturup ağladım moralim bozuldu off ne yapacağız bu ağrıları
-Arzu-76 Yarenn24 az kaldı biraz daha dayanalim geçecek hepsi bende aynıyım uzanamiyorum dönemiyorum ama geçecek kalıcı değil hiçbiri Allah kolaylık versin inşallah sana da hepimize
Karuz Yarenn24 ahhh canım ben de alerji olmuştum ve uykusuz kalmıştım geçti şuan ama halen uyuyamıyorum 37 haftalık oldum. Ama şöyle düşün bu uykusuzluklar bizi doğum sonrasına hazırlıyor daha az depresyon yaşamak için. Ben artık bu açıdan bakıp sakin kalmaya çalışıyorum
QueenMommy Yarenn24 Hahaha o 1 yaşından sonra oluyor canım eğer bebeginde sarılık yada kolik olmazsa yine kalkıyor ama bu dediğim bebeklerde daha çok uyanıyorsun bende 2 si de vardı hem kolikti hemde sarılıktı her 2 saatte bir kaldırıp emdirmek zorundaydım
merylii_ Yarenn24 yok kuzum yok 5-6 aya kadar gece beslenmesi devam ediyor şekerleri çabuk düştüğü için ek gıdaya geçince biraz rahatlıyor gece uykuları
Pinarkorkmazer Yarenn24 var canım ablamın bebeği hiç uyanmazdı emzirmek için zor uyandırırdık bazen ona bile uyanmazdı geceleri hiç ağlamazdı gündüz de öyle yemeğini yer yatar etrafa bakardı yani🙂🙂 kardeşim ve ablam da bebekken böyleymiş çok akıllılarmış bebekten bebeğe değişir
Mrscakir Bende 31+2 yim mide yanmasından çok isyan ediyorum sonra diyorum kısa bi süre sonra hepsi geçicek ve bana bu ağrıları unutturacak bi canlıyla ömür boyu beraber olucaz 🥰 azıcık daha sabredin, sabrın sonu selamettir 🥰🥰
Luna93 QueenMommy yenidoğan bebeği beslemek için, bebek uyanmasada 2 saatte bir emzirin diyorlar, öyle mi?
Yarenn24 Alyadnz33 deneyeceğim hamileliğin başında kullanıyordum çok uyku yapıyordu zaten bulantım bitince ilacı bırakmıstım
Kelebekanne- Yarenn24 35+2 ikiz bebeklerime hamileyim 🥹 Aşırı zorlanıyorum inan bana. Geçen haftaya kadar kusuyordum 😂 Karnım ekstra büyüdü ve hiç bir şey yapamıyorum. İki hareket ediyorum tansiyonum yükseliyor. Bir bebeğimi 8 haftalıkken kaybettim şuan bunları şikayet etmek bile kendimi kötü hissettiriyor 🥲 Hala iğne kullanıyorum bebişler çok toplanıyor artık çok zormuş ama geçecek çok Az kaldı. Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin cümlemize 🥹🤲🏻❤️
ObirSirin Luna93 evet öyle çünkü sarılık oluyor sarılık olunca hiç uyanmıyor zorla ayaklarına vurarak uyandırıp emziriyorsun. Hatta emerken bile uyuyakalıyor canını acıtmadan uyanmıyor 😔 o yüzden sarılık olmadan iki saatte bir emzirmek lazım. Benim sütüm inmedi ilk hafta bebeğim sarılık oldu ışın tedavisi aldı mama verdik ve emzirdim. Ayaklarına vura vura uyandırdık hep ☹️
ObirSirin Yarenn24 kullandığın magnezyum ne belki işe yaramıyordur. Kendini bu kadar bunaltma küçük yürüyüşler tavsiye ederim psikolojik olarak çok iyi gelecektir.
ObirSirin Yarenn24 benim doktorum mide bulantısı için verdiği ilacı uyku için de kullanabilirsin demişti. Uyku yapıyor zaten o ilaç
Luna93 ObirSirin çok geçmiş olsun, süt gelmemesi korkutuyor evet…. Süt gelmeyince mecbur market maması veriliyor değil mi? O da bir şekilde sarılık yapabiliyor?