Arkadaşlar bugün 33+1 oldum ama damla damla sütüm gelmiş sabaha kadar, gün icinde 5-10 damla akıyor sadece, bu ilk süt çok önemli diyorlar ama ne yapacağım hakkında bi fikrim yok, fikri olan var mı ? Sağayım mı şimdiden sütümü yoksa durur mu kendiliğinden ?