Nzl 29+6 haftalığız.. sağ bacağımın üzerine basamıyorum topallıyorum , bastığımda kalçamda bi ağrı bi acı oluyor 🙄😑 bunu yaşayan var mı? Acaba sebebi ne?
Haticeebasyoll Nzl malesef ki var sanki biri kemileri kırıyomuş gibi yeri geliyo o agrilar yuzunden agliyorum 😥
NazliBlt Var canım 20 haftalıkken başladı benim kalça ve sağ bacak ağrım hatta bazen ayağıya kalktığımda geri yere düşüyordum ağrıdan ayağımın üzerine basamıyordum. şuan 31 haftalığım çok ayakta kaldığım zaman hala yaşıyorum doktoruna mutlaka söyle magnezyum ve kalsiyum desteği başlatsın benim ki o şekilde baya azaldı magnezyum ve kalsiyum eksikliğinden kaynaklanıyormuş burda bir çok kişide post açmıştı zaten bu şekilde
Nzl NazliBlt 15 gün sonra kontrolüm geçicek gibi değil zaten gittiğimde soyliyim ozaman 😶 baya sıkıntılı bir durum
Yldzlh NazliBlt Bend3 2 doktora gittim fizik tedavi dedi 23 haftalığım resmen gece uykularım yok oldu sanarsın 30. Haftalardqyım bi magnezyum vermediler..
NazliBlt Nzl geçmiyor da zaten ben sıcak su torbası koydum belime fayda etmedi bi egzersiz var onu yaptım fayda etmedi masaj yaptırdım 15 dk sonra tekrar ağrıdı böyle kalıcam geçmicek diye ağlıyodum 😂 ama geçiyormuş süt ürünleri de bol bol tüket
NazliBlt Kesinlikle söyle çok iyi anlıyorum seni hayatını kısıtlıyor insanın gece kanepede uyuya kalmışım uyandım ayağımın üzerine basamadım düştüm yere ve ağrı hala devam ediyordu ben oturup ağladım yani gece uyurken sağdan sola dönerken ağrıyordu dönemiyordum eşim yardımcı oluyordu 1 ay yoktan yere ağrı çektim keşke baştan söyleseydim doktora magnezyum ve kalsiyum ilacı yazdı doktor çok şükür ağrım olmuyor ayakta çok durursam ağrıyor sadece
NazliBlt Yldzlh sordun mu magnezyum kullanabilir miyim diye fizik tedavi biraz abartılı olmuş bence benim magnezyum kullandıktan sonra 1 hafta içinde azaldı 2 haftaya da yok oldu diyebilirim magnezyum olarak efermag 325 mg kullanıyorum kalsiyum olarakda newcal d3 1200 mg. Suda eriyen tablet günde 1 bardak içiyorum. İlacım bittiği için 3 gün içemedim hemen belli etti kendini kalçam ağırmaya başladı
Yldzlh NazliBlt hayır söylemedim sadece bana haftan çok küçük fizik tadaviye git dedi sağlık ocağına mı gitsem acaba onlar daha iyi ilgilenir uzun uzun konuşuyorlar . Bu arada adına çok sevindim 😊 bende 4 gözle ağrılarımın geçmesini istiyorum.. 🙄
NazliBlt Yldzlh ayy sağolasın inşallah siznkilerde geçer 🤲🏻☺️ haftan küçük olduğu içinse evde takviye yap süt ürünleri bol bol tüket hatta kefir de iyi geliyor hem ilaçtan daha kolay emilimi oluyormuş kemiklerde Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻
Yldzlh NazliBlt aynen kendi doktorum oldum zaten kefir aldım süt aldım yoğurt mayaladım 😁 bakalım inşallah geçer
NazliBlt Yldzlh inşallah Rabbim kolaylıklar versin bende artık evde mayalıyorum yoğurdu hafta da bitiyor 😂