aycil__ çok bir fikrim yok ama büyük eltim ilk çocuğunu on beş temmuzda doğurdu o biraz sıkıntı çekmiş bide kovit zamanı,eğer durumun bunu rahatlıkla karşılayacak düzeyde ise özel de yap bence ben biraz da durum açısından zorlanacağım için arkadaşlarının kafasında olup çocuğuma harcarim diye düşünüyorum o yüzden