qizcee_ Ben kadın doğum konusunda devlete kesinlikle güvenmiyorum. İlk gebeliğimde karnımda kalbi duran bebeği devletin acilindeki 5 doktorda görmedi. Düşük oldu heralde bebek yok diyip durmuşlardı. Düşük yapmadığımı söyleyip kalp atışı olduğu ultrason resimlerini gösterdiğimde bana deli gibi baktılar. Ertesi gün kendi doktoruma özele gittim evet bebeğin kalbi durmuş ama bebek burda nasıl görmezler diye şoka girmişti. Yatış için bütçenizi aşar belki ama muayene için bir de özele gidin bence lütfen. İnşallah suyunuz artar bol havuç suyu için