İkinci gelecek kızım makat geliş olduğu için mecburi sezaryen oldum. İkisi de baş geliş olsaydı kesinlikle normal doğum isterdim. Tek yumurta ikizlerine yanlış bilmiyorsam normal doğuma doktorlar çok yanaşmıyor ama. Benim kızlarım da çift yumurtaydı, şansım vardı ama imkanım olmadı 🤗