Zeyno_01 Kızlar 15 haftalık hamileyim sanki bebek aşağıda oturur kalkarken hissediyorum sanki aşağıda oldugunu böyle olan var mı ? Çok şükür bebekte bende sağlıklıyım cinsiyet ile alakası var mı ?
Nese21 Zeyno_01 o süreçte aşağıda hissetmek normal ben 19.haftamdayim ve göbek dediğinin hemen altında sag tarafta özellikle daha net hissediyorum
Zeyno_01 iremmgk555 ama ilkinde böyle bir ağrı yada hissetmek hiç yoktu bunda sürekli ağrı ve hissetmek var bende bilemedim
Zeyno_01 iremmgk555 ağrı değil de sancı gibi oturur kalkarken artık bilmiyorum doktorumla iletişime geçtim olağan şeyler dedi ki sağlıklıyız çok şükür
Zeyno_01 Nese21 ikinci gebelik olduğu için mi bu kadar hissediyorum bilmiyorum ilkinde hiç böyle şeyler yaşamadım