snglaltn İlk haftalarda oluyordu doktor normal kese büyüyor dedi bugün 11 haftaya girdim ağrım var ama ahım şahım değil arada bşyle sızı şeklinde normal mi yine kese mi bu aylarda oluyor mu
ilaymom Benim doğurana kadar her gün ağrım oldu ama dayanılmayacak gibiyse kontrole gidebilirsiniz ben kese dışı kanama yaşamıştım geçti bir süre sonra