Bebeğim gün içinde 2 saate bir belki daha az önce emziriyorum sonrasında 60-30cc sağdıgım sütten alıyor ve üzerine hala ağlıyor mama veriyorum 30cc falan. Daha 1 haftalığız sarılık başlangıcı dedi doktor. Ama bu kadar yemesi normal mi bu yeme döngüsünden çok yorgunum. Bebekler emer ve uyur olması gereken bu değil mi :(