despina234 Kızlar 2 gündür bebeğimin hareketleri tekme değil de titreşim gibi ve azaldı. Acaba büyüdüğü için mi yavaşladı?
SevgibiR despina234 yok ondan değil bence yorgun uyuyo benimki de arada öle oluyor bu niye böyle yavaşladı diyorum iki gün sonra yine kuduruyo😂 korkma yine hareketlenir
despina234 Çok teşekkür ederim içim rahatladi 😍 Allah hepimize bebeklerimizi sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin😊💜
Taila Ayy dur durak bilmiyor kızım yürürken yatarken otururken bazen karşımdakiler bile bakıyo hareketleri okadar fazla ki ama ben çok ağırlaştım yürümekte zorluk çekiyorum yorulduğum zamanlarda bende farkediyorum ki hateket etmiyo endişelenme bence canım giderek yerleride daraldığı için artık eskisi kadar çok hareket etmeyecekler heralde şunun şurasında ne kaldıki 🙏🏻 Hayırlısı işe kucaklamayı nasip etsin rabbim artık dahada sabırsızlanıyorum 🙈
Damlayaz Herhalde yerleri daraldı benimde öyle oldu. Arada bir dönüyormu ne zaman belirgin 1 kere hissediyorum.