Şimdi ben 33+4 ün sürekli bende de oluyor ee çocuk baş aşşağı baskı yapıyor gayet normal ama şimdi sizinki neyden kaynaklı bilemeyiz aslında gebelikte idrar torbasına yük biniyor ve normal oluyor ama aksi durumda olabilir bi doktorunuza görünmekte fayda var