demirgizem Kızlar selaam, 26+4deyiz. İdrar tahlilimde enfeksiyon sınırda çıktı, bugün çok yoğun derecede pütürlü yeşil bi akıntım oldu. Doktorumla görüştüm, vajinal fitil verdi. Gece kullanacağım. Var mı bu durumu yaşayan, bebek için çok endişelendim:(
1arslanannesi25 demirgizem Öncelikle Çok geçmiş olsun Bildiğim kadarıyla renkli bir akıntı kötü bir şey anlamına geliyor ama böyle beyazımsı peynirimsi O belki mantar olabiliyor ama renkli ve köpüklü bir akıntı başka bir şeyin belirtisi olabilir çocuğa fitre bir şey olmaz diye düşünüyorum ama fitil bilmiyorum Bir daha doktorunuza sorun çok geçmiş olsun çok kötü bir durum kaşıntı oluyor mu Peki ne dediler yani mantar mı nedir bunun adı