Ayse15 Merhaba 15 haftalik hamileyim 1 aydir sol kalçamda agri var. Yürürken,ayağa kalkarken, otururken falan batma oluyor yaşayan varmi pazartesi randevum var doktora söylemeli miyim
Havvabektas Ayse15 ben 30 haftalık girdiğimde başladı kalça bacak ağrısı doktor magnezyum verdi ama fayda etmedi 36 haftalık olduk hala aynı
daisybebek Ayse15 benim 12. Hafta da başladı ama çok kabızdım afedersin ağladım o derece kalça bel sırt ağrım oldu. Haftaiçi ağrımaz ama haftasonu evde eğil kalk derken günlük ağrıyor. Doktora mıhakkak söyle vitamin verir
Beydos Bende aynıyım kızlar bi aydır sağ kalçamdan bacağıma vuruyor ağrı yürüyemiyorum topallıyorum ortopediye gittim fıtıktan dolayı dedi ilaç filan da vermiyorlar çok zorlanıyorum 😟
Beydos Hareketlerim kısıtlandı hiç bi iş yapamıyorum iki kızım var onlar da hiç böyle bişe yaşamamıştım
Beydos Onu bilemem bende varmış bugün fizik tedaviye gittim oda fıtıktan değil kalçan da ödem var ondan olabilir dedi