NurZenkin Kızlar rezene ,süt çayi vs. Doğuma yakın mı başladınız yoksa doğumdan sonra mi başlayacaksınız ?
NurZenkin Aysezey bende süt çayi aldım bugün doğumdan önce 37. Hafta itibarıyla başlayınız yazıyordu klavuzunda.Hemen indi mi peki sütünüz?