Bat 23, ama kürtajdan sonra düzensizleşti adetim o yüzden daha erken ya da daha geçte olabilir, kürtajdan önce hep günü gününe adet olurdum. Şimdilik bat 23 diyelim 😊🌸 Geçtiğimiz ay negatif sonuç aldım, bu ay tüm umudumuzla yeniden başladık, umudunu diri tutan ve beraber beklemek isteyenler gelin bu süreci beraber birbirimize destek olarak geçirelim 🌸