Leyla54 Merhaba kızlarr dün sağlık ocağına gittim ama pazartesi gününe kadr kan almıyorlarmıs kadın doğuma randevu aldım yarın gidicem belli olcak işte ama ben bir test daha yaptım ikinci çizgi çok silik çıktı pozitif mi oluyor
Deleted33000 Leyla54 bence hamilesin canım inşallah da öyledir ama en kesin sonuç hemen pazartesi kan vermelisin ay bende sabirsizlandim 🥰🥰
Sev98 Leyla54 adetinizden bu kadar geçmişse daha belirgin olması lazım ama geç döllenme de ola bilir. En iyisi kan testi yaptırın
Leyla54 Deleted33000 Ay pazartesiyi bekleyemiycem yarin kadın doğuma gidicem inşallah bakalım sonuç belli olacak 🥹