Baby_B Normalde özel takipliyim ama testleri devlette yaptirmaya calisiyorum Seker yukleme testini devlette yaptiranlar randevu nasil aliniyor,sürec nasil? Devlette mi yaptirsam özelde mi kararsizim
Nazsuuu Baby_B ben devlette yaptım özel hastaneleri bile boş artık devlet bile daha dikkatli bence şehir hastanesi varsa oraya gidn
Minikveannesi2 Baby_B devlet hastanesinde yaptırdım önce kadın doğuma gidip normal muayenemi olup şeker yüklemesi yaptırmak istediğimi söyledim direk barkod verdi ve ertesi sabah aç karnına gidip yaptırdım