zge_frdi bana da sadece parol içebilirsin demişti doktorum ama hiç içmedim ilaç sonuçta ne olur ne olmaz, çok geçmiş olsun. Allah acısı ağrısız doğum nasip etsin tüm annişlere, İnşallah sağlığıyla zamanında kucağına alırsın yavrunu. Son günlerimizde ağrılarımıza katlanacağız o halde, ☺️