Minelerva bende 35+2 bugün doktor kontrolüm vardı ayın 23 çağırdı çatı kontrolü yapacağını söyledi açılma fazla olursa direk doğuma alicak kismetse normal doğum görünüyor o yuzden bol bol yürüyüş yapiyosun durmak yok sürekli hareket edeceksin dedi sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bu arada eğer gelmezse bebek ayın 26-27 gibi gün verip kendi baslaticakmis dogumu