minikbebegim06 kubra464 uygulamaya göre son 82 kalmış gözüküyor bizim kız ne zaman gelmek isteyecek Allah bilir 😀 bu hafta benim biraz pelvik ağrılarım başladı siz de durumlar nasıl
Tugceaker kubra464 Son 88 görünen ama benim çocuklarım erken doğuyo 75 falandır saha bugün kontrole gittim erken doğum olabilir çok aşağda dedi uzanma çok ağır kaldırma dedi 27+2 tim daha
Teacherr kubra464 şafak 78 normalde ama 10 Şubat sezeryan tarihim 68 gün yani❤️ her şeyimiz hazır bebişimizi beklıyoruz
Symnr24 kubra464 benimde bugün 28 oldu 00:00 dan sonra normal mi sezeryan mı ? Öyle bi yahmşn yaptınız merak ettim 🤗
kubra464 Symnr24 bu 3. Gebeliğim sezeryan olacağım için 38 yada 37 de alıyorlar o yüzden doğum tarihi tabiki tahmin edilebiliyor 🥰🩵
Zypfhm 70 gün kaldı bakalm Şubat 15 tahmin dedi Dr ama okdr bekliyceginu sanmıyorum oğlum 38, haftalık doğdu bakalm kızım nezaman gelcek
aycatutall6121 kubra464 şafak 66 🥰 plesenta aşşağıda o yüzden moralim bozuk 30. Haftadayız inşallah yukarı çıkar ❤️
Dlr13 aycatutall6121 Plesanta aşağıda yazmışsınız ön duvarda olması aynı şey mi? Benim de ön duvarda 29. Haftaya giricez hala aynı
mahirsmom kubra464 uygulamaya göre 74 🥹🌸 gece uykuları yok denecek kadar az bazen hareketten dolayı bazen de sebepsiz uyuyamıyorum. Bel ağrıları arada yokluyor. Nefes darlığı ilerledi. Duygusal dalgalanmalar felaket 😅 oğluma kavuşmak için cokk heyecanlıyım 🥹🐣
Zypfhm tubavarlikk happy mom 40 haftayı hesaplıyor bazı sayfalar 42 hesaplıyor oglumdada bunu kulanmistm
Sweet35 @Zypfhm benimde 70 gün olarak gozukuyo hastane kağıtlarımda doğum 15 Şubat olarak gözüküyor 40 haftadan hesapliyolar ama bende o kadar süreceğini sanmiyorum hepimiz için doğru zamanda hayırlısıyla gelsin bebislerimiz inşallah:)
Okyanusunannesi88 Uygulamada 68 gün gösteriyor hayırlısıyla sağlıkla gelsin kızım inşallah, hepimizin bebişleri💕🌸